Sv: magbilder

gud vad fin du är! har nog inte sett nån bild på dig tidigare men du är ju verkligen helt otroligt söt!

*knapp*

8371933733_eb142cc700.jpg

Nog närmare sjutusen år sen jag postade något här men någon kanske minns mig hehe :)
Är gravid med andra barnet (första kom 2010 efter lång väntan och tillslut med hjälp av IVF), vi kan kalla denna för olyckan hehehehe :eek::angel::banana:

Är i skrivandes stund i v 36 (35+1) och lille bebis är beräknad 14 april!

198.jpg

Tack! :) Tycker inte om att stå framför kameran, står hellre bakom, men såna här tillfällen måste man ju föreviga ;)

dec 09, när är Maja född?
min mage var också mycket större tredje gången, jag kunde känna livmodern redan i v 9 och doktorn skickade mej på extra ul för att räkna ungar. men där var bara en så det var bara jag som var uttänjd, förslappad och kroppen som vant lämnade plats åt en växande skrutt! (som idag har 7 daga kvar i ugnen! )

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 437
R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 132
Senast: Roheryn
·
R
  • Låst
Gravid - 1år Jag är för otålig för att vänta på att någon annan ska starta en tråd för oss som väntar tillökning till hösten :angel: Hoppas att vi... 2
Svar
27
· Visningar
4 075
Senast: Hedinn
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 580
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 31