Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Tack! :love: Den känns ganska så lagom stor måste jag säga - trodde att det skulle bli tyngre!

Eyz; Ja den är verkligen låg min mage! Tuttarna har herr bebis här inte ens varit i närheten av ;) Likaså har mina revben varit ovanligt väl förskonade tror jag...

Pmm; Tack!! :love:

MaRomer; Tack detsamma! :love: Jag tycker också att våra magar påminner om varandra helt klart. Eller "gjorde" kanske jag skall säga nu - din bebis verkar ju vara på väg ut nu! :bump:

Till er andra som lagt ut bilder; Det är så häftigt att se allas magar tycker jag! Ingen är den andra lik (på pricken i alla fall ;) ) men lika härliga allihop :love: Jag är fascinerad över vad våra kroppar fixar...
 
Sv: Magbilder!

Kl:

Lite bonusbilder från igår, sambon ville testa sin nya kamera-blixt och vi har verkligen varit dåliga på att ta riktigt bra kort på magen, så vi slog två flugor i en smäll! :D

27547270.jpg
 
Sv: Magbilder!

vilken fantastisk bild!!!helt otroligt vacker!så lugn och harmonisk!å ljuset är fantastiskt!!!:love:
 
Sv: Magbilder!

kl
dålig kvalitet då ja fotar med mobilen ibland..

Vecka 31+1 (32)



 
Sv: Magbilder!

MaRomer; Tack detsamma! :love: Jag tycker också att våra magar påminner om varandra helt klart. Eller "gjorde" kanske jag skall säga nu - din bebis verkar ju vara på väg ut nu! :bump:

Till er andra som lagt ut bilder; Det är så häftigt att se allas magar tycker jag! Ingen är den andra lik (på pricken i alla fall ;) ) men lika härliga allihop :love: Jag är fascinerad över vad våra kroppar fixar...

Japp nu överger jag er;) Lille John kom igår kl 19.50
Vikt 3640gr och längd 51 cm. Bilder finns i en annan tråd;)
 
Sv: Magbilder!

Vilken underbar bild!!!!!!!!!!!!!!!! :love:

Förstora och sätt upp i sovrummet!!!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
20 21 22
Svar
426
· Visningar
26 487
  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 111
Senast: Tilly_85
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
639
Senast: Lady_S
·
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
10
· Visningar
498

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp