parellikusken
Trådstartare
Fick ett meddelande om att jag skulle skriva att Magiana är okej.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack så mycket! en lättnadens suck får man då dra.Fick ett meddelande om att jag skulle skriva att Magiana är okej.
Har någon sagt något annat? Gick in på det senaste inlägget eftersom det skrevs redan i andra tråden.Fick ett meddelande om att jag skulle skriva att Magiana är okej.
Det fanns ett skapligt alarmerande dagboksinlägg som nu är raderat.Har någon sagt något annat? Gick in på det senaste inlägget eftersom det skrevs redan i andra tråden.
Vad jag förstått är @Magiana deprimerad och har varit det ett tag nu
Ok.Det fanns ett skapligt alarmerande dagboksinlägg som nu är raderat.
Vi är nog flera som varit väldigt väldigt oroliga.
Åh vad skönt att höraFick ett meddelande om att jag skulle skriva att Magiana är okej.
Jag känner mig inte välkommen här längre.
Jag fattar att det inte är så enkelt, men när folk varit såpass oroliga för dig, så är du ju på ett sätt mer än välkommen.Jag känner mig inte välkommen här längre.
Och vips var 95% av mitt sociala liv borta.
Den här tråden har över 2200 visningar, folk undrar verkligen hur du har det. Klart du är välkommen.Jag känner mig inte välkommen här längre.
Du väljer givetvis om du vill tolka det som att du inte är välkommen, det är nog få om någon annan som ser det på det viset. Ta hand om dig och välkommen tillbaks när/om villJag känner mig inte välkommen här längre.