Magiana är okej

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den här tråden har över 2200 visningar, folk undrar verkligen hur du har det. Klart du är välkommen.
Men moderator tar ju bara bort mina inlägg på löpande band. Jag bara väntar på att det här också ska försvinna. Det är inte meningsfullt att skriva när allt bara raderas (godtyckligt).

Men moderator tar ju bara bort mina inlägg på löpande band. Jag bara väntar på att det här också ska försvinna. Det är inte meningsfullt att skriva när allt bara raderas (godtyckligt).
Jag tror att det är så att dina inlägg väcker mycket känslor hos andra och därför är det lätt så att diskussionerna hamnar i ett läge där de inte följer forumets regler. Vi är i varje fall många här som är måna om dig.

Såvitt jag kan se har 5 av dina senaste 400 inlägg raderats, och samtliga av de raderade inläggen skrevs under samma dag. Tre av dem innehöll ganska grava personpåhopp, vilket naturligtvis är emot reglerna. I de andra två svor du över specifika modererings-situationer, vilket vi inte heller tillåter utan sådant vill vi att användarna tar i PM med aktuell moderator.

Den enda anledningen till att jag låter ovan inlägg stå kvar, och dessutom svarar på det, är att jag inte vill att det ska spridas rykten om att vi i moderatorteamet godtyckligt raderar inlägg, för det vet både du och jag att det inte stämmer. De 5 inlägg du har fått raderade hade plockats bort oavsett vilken användare de kom från.

Vidare diskussion om detta kommer att raderas eftersom vi som sagt normalt inte tillåter öppna diskussioner om specifika modereringsfall, men du får gärna skicka mig eller @Gunnar ett PM om det är något mer du undrar över.

Jag hoppas att du mår bättre snart och att du kommer tillbaka hit när du känner dig redo!

/Mod

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag griper lite efter halmstrån här. I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Svar
1
· Visningar
148
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Efter diskussion med en bekant. Hen säger att maxdosen som står på FASS är vad man lagligt får ta/skriva ut och om en läkare skriver ut...
Svar
12
· Visningar
1 025
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag köpte en duschkräm från Rituals häromveckan och provade den första gången i onsdags, luktar gott och allt var okej. Men sedan...
Svar
15
· Visningar
606
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
680
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?
  • Leverera valp vid 12 veckor?