Magnet nackstycke

nice and happy

Trådstartare
Hur gör ni när ni använder era magnet nackstycke? Hur & när har ni på det på hästen?

Har en stel nacke på hästen & har ett nackstycke ifrån magnet health. Det står att max tiden är 8-10timmar. Men att man kan ha det över natten? Om hästen står inne ca 11tim, blir det för långe då?
El kan man ta på det på morgonen & ha det i hagen tills lunchen? Fast står att det skall användas inne? (Fast har läst att någon haft ute oxå)
Vill ju gärna använda på bästa sättet så det får rätt effekt.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Shixle
·
Hästvård Hej! Skulle vilja ha råd ang min dammkänsliga häst. Idag står han på torv i boxen som jag blöter när jag lägger in nytt, har utevistelse...
Svar
19
· Visningar
3 244
Senast: Korven
·
Hästmänniskan Vad kan man ta för att låna ut en välutbildad d ponny på 18 år på foder? Vad är rimliga krav att ställa? Vi vill gärna att hästen står...
Svar
14
· Visningar
1 635
Hundhälsa Usch så svårt att skriva! Har läst igenom mängder av trådar där man frågar om när det är dags att ta bort sin gamla vänn... Nu sitter... 2
Svar
26
· Visningar
13 658
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka