Magnettäcke

Veredus hade ett magnettäcke förut, vet inte om detfortfarande finns kvar

Jo det finns väl kvar, kostar runt 1500kr
jag har ett sådant och är nöjd med det :)

Jo, de är ju inte "riktiga" med "ström" i utan med magnetplattor insydda i fodret.
:smirk:

Jag letar efter ett sånt riktigt med ström i. Inte bara med magnetplattor i. De med bara plattor i är jag lite skeptisk till, däremot har jag sett lysande resultat med den riktiga varianten.

har du märk någon förbättring/förändring med det täcket?
Fungderar också på att köpa ett sådant, men om det inte skulle fungera känns det som mycket pengar för ett "vanligt" innetäcke..

Är nyfiken på om du har märkt en förbättring med de insydda plattorna. Nån måste ju tycka att dom är bra eftersom folk köper dom...

Sv: Re: Magnettäcke

Sjukt gammal tråd, förlåt om jag tar upp den.

Har någon märkt skillnaderna mellan de olika magnettäckena? Och var kan man köpa dem, både de billiga och de dyra?

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 930
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Vad har ni för pallar? Vi har jättehästar och kikar efter en högre modell men som fortfarande är stabil och inte kostar 3000. Ikeas... 2
Svar
23
· Visningar
1 618
Senast: Time Lord
·
Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
260
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka