Magnettäcken??

Jag har ett Magnetic från Veredus... Hurvida det hjälper vet jag faktiskt inte... Värmer bra på ryggen iaf. Har även ett Back on Track ryggpad eftersom min häst lätt blir stel i ryggen, filéerna.
Kanske skulle man köpt ett "riktigt" täcke från ngn annan leverantör med fler magneter men det blir ju inte speciellt billigt.
Fumderade ett tag på att sätta in ryggplattor i mitt älsklingstäcke. Det finns ju att köpa lösa.
 

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som lagat utetäcke med gott resultat? Hur? Har för några v sedan köpt nytt täcke till häst. Valde att betala lite mer än...
Svar
19
· Visningar
1 188
Senast: skiesabove
·
Utrustning Ja på täcken då! Vilket band ska man använda och var hittar jag metallfästena? Jag vill ha dubbla fästen, dvs en del som är fastsydd och...
Svar
11
· Visningar
478
Senast: grådis
·
Utrustning Är detta täcke värt sitt pris? Verkar bara finnas med disc front? Har provat disc front på vanliga täcke förut men tyckte inte om det...
Svar
15
· Visningar
1 289
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Vad motsvarar ett regntäcke i fleece i gram. Tänker mig ett regntäcke för tidig höst sen vår så bör inte vara för varmt. Tycker inte det...
2
Svar
24
· Visningar
1 664

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp