Magnussons i Stockholm

Bukefalos 30 år!

geting

Trådstartare
Ja, titeln. Nån som vet en mataffär i Stockholm innerstad som säljer Magnussons hundmat, i korvformat?

Jag vet att det står Coop/Ica/Willys i hela Sverige på hemsidan men än så länge har jag bara sett det på Stora Coop Västberga. Orkar inte springa i fler butiker där det inte finns :angel:

Lite nischad fråga men det kanske finns nån Stockholmare med koll här på Buke? 🙈

I alla ica jag handlar i (supermarket, kvantum och maxi) har dom korvarna. Nu är det inte sthlm så lite relevant kanske, men om min ica i byn där kommunen har 10 000 invånare borde ju en ica i Stockholm ha det också 🤣

Ja, titeln. Nån som vet en mataffär i Stockholm innerstad som säljer Magnussons hundmat, i korvformat?

Jag vet att det står Coop/Ica/Willys i hela Sverige på hemsidan men än så länge har jag bara sett det på Stora Coop Västberga. Orkar inte springa i fler butiker där det inte finns :angel:

Lite nischad fråga men det kanske finns nån Stockholmare med koll här på Buke? 🙈
Vet ingen mataffär i innerstaden tyvärr. Hemköp i Hornstull är rätt stor och välsorterad så möjligtvis där.
Du kan inte beställa på nätet? Har beställt på Widforss hem till dörren många gånger. Ofta på rea.

Vet ingen mataffär i innerstaden tyvärr. Hemköp i Hornstull är rätt stor och välsorterad så möjligtvis där.
Du kan inte beställa på nätet? Har beställt på Widforss hem till dörren många gånger. Ofta på rea.
Näe vad störigt :crazy: har faktiskt aldrig beställt hem, har någon sorts paranoia att maten kommer komma fram härsken eller skum… Men det blir att testa!

Jag brukar kolla om det går att beställa online om jag specifikt vill ha något innan jag går dit och fysiskt köper.

Näe vad störigt :crazy: har faktiskt aldrig beställt hem, har någon sorts paranoia att maten kommer komma fram härsken eller skum… Men det blir att testa!
Zooplus har också Magnussons korvar i s.k ekonomipack (12 eller 24) om man kan beställa hem, men vet inte om dom är billigare eller dyrare än Wildforss.

Jag har beställt blötmat online i många år och tycker aldrig att maten har varit härsken eller skum, :) och om det visar sig vara så får man ju kräva återbetalning.

Beställde nyss hem en hel låda och det är inget fel på maten :)
Det är lång hållbarhet med på dem och inte speciellt varmt ute (om de skulle ligga länge i en varm bil t.ex men det tror jag inte)

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka