linnvb

Trådstartare
2016171244241432975533_sbig.jpg
Hej. Jag är ny med att använda magplatta och därför undrar jag om ni tycker att magplattan ser ut att sitta bra? Tänka pga fästena på sidorna på magplattan och vad brukar man använda de till?
2016171237517841975533_sbig.jpg
 
Senast ändrad:
Hej. Jag är ny med att använda magplatta och därför undrar jag om ni tycker att magplattan ser ut att sitta bra? Tänka pga fästena på sidorna på magplattan och vad brukar man använda de till?

Jag tycker att den ser ut att sitta bra.
Längden kanske känns kort? Eller så är det resåren som känns lång.
Det vet du bäst själv, om längden är rätt. :)

Ringarna på sidan används som nämnt ovan till inspänningar som graman/halsförlängare etc. Vissa föredrar att fästa dem i sidorna istället för mellan frambenen.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Är lite sugen på ett fautras-släp så undrar om någon har erfarenheter av dem och är nöjda? Vilken modell isåfall och tycker ni att...
Svar
18
· Visningar
758
Avel Hej! Jag har ett sto som saknar en del av sin stam från hennes pappas sida. Hennes pappa och farfar står med, men alla ston saknas. Dom...
Svar
14
· Visningar
1 239
Senast: Pritchel
·
Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
1 001
Hästvård Hej! Jag undrar över en sak. Min sambo jobbar på ett stort värmeverk och de använder ren beckolja i sitt jobb. Jag har kollat på ren...
Svar
2
· Visningar
486
Senast: Empalie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp