Mjola

Trådstartare
Vet ni vart de finns en magplatta till vättigt pris o köpa? Inte mer en ca 300 ? Lr har du en till Salu? Den ska va svart i stl 120 inte kosta mer en 300 :D SKRIV vill ha MÅNGA SVAR:p

Sv: Magplatta

Det finns inte. Om inte du hittar en begagnad då. Dom allra billigaste nya kostar ju minst 600.

Finns faktiskt en för 525 kronor här på en affär där jag bor.
Fin i lädret och kvalitén

jag tror inte du kan hitta någon så billig om den inte är begagnad. Tror jag betala 500 kr eller nåt för en från börjes. Funkar bra! Är man villig att betala runt 800 så finns det ganska mycket att välja på... så jag tror nog du får spara ihop lite mer pengar eller vänta på någon superrea där de råkar rea ut magplattor till din prisnivå.

400-500 kr i börjes,. det tycker jag e väldigt billigt för en hoppata i läde.r...

På Hööks har de för ca 650, billigaste jag har sett i vanlig affär.
Annars kan du ju köpa en sån man trär på den vanliga gjorden, de är ju billigare

mm ja menade typ en begagnad skrev inte de :/ men ska se om ja hittar nån har inte brottom med det

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 421
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 764
Senast: tanten
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 136
Senast: Mint
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat... 2
Svar
34
· Visningar
2 199
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?