JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Magsår hos föl allt vanligare
Moderator
Katthälsa
Sorry för långt inlägg.
Min älskade kisse och den mest fantastiska varelse jag någonsin fått lära känna fick somna in i somras.
Jag bor...
Hästnyheter
(ATL)
En schweizisk bank sponsrar dressyrsporten med två miljoner kronor. 20 unga ryttare får gratis träning av bland andra...
Hästnyheter
(ATL)
Din häst minns bättre än du kanske tror. Det visar en studie som nyligen publicerats i The journal of Cognition...
Hästnyheter
(ATL)
Satsningen på hästföretagarna blev ett lyckokast för LRF Konsult. Antalet kunder har ökat med bortåt 15 procent per år...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Det tar max en dag? Bravecto blir väldigt mycket billigare för mig jämfört med något man måste ge varje månad.
mysboll
1 minut sedan
Svar: 1 426
Visningar: 87 524
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Det är min upplevelse också. Sedan upplever jag mer sportklippning bland de större och det påverkar såklart.
Sel
16 minuter sedan
Svar: 1 930
Visningar: 187 423
Hund
Somna in hemma
Hundhälsa När det är dags för varulven i sommar tänker jag att vi åker till fjällen, han avlivas i bilen eller utanför den och sedan åker jag och...
Mia_R
23 minuter sedan
Svar: 35
Visningar: 1 991
Hund