Bukefalos 28 år!

Fibusen

Trådstartare
Jag har åkt på skiten, fy fan! Bästa tips för att resterande familjemedlemmar klarar sig? Jag använder egen toalett, och försöker hålla mig ifrån dom,men inte lätt med en 2-åring som är mammig... Smittar det av att bara andas i samma rum eller?
 
Nej, det är inte luftburen smitta men det är svårt att inte smitta småbarn som vill vara uppe i en hela tiden. Var noga med att hålla händerna rena, tvätta dig i ansiktet om du har kräkts och försök att inte ha barnet i ansiktet.

Vi åkte på vinterkräksjukan alldeles före jul här och den enda som klarade sig var 1-åringen. Det var skönt.
 

Liknande trådar

Däggdjur HUR får jag kaninernas hö att hållas så att de kan äta det men inte sprida ut det i hela hushållet. Har två kaniner som går lösa inne...
Svar
0
· Visningar
617
Senast: vinkelina
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 399
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ En person jag känner har drabbats av ME (vi kan kalla hen K) K är myndig, bor hemma. Har autism vilket förvärrar sjukdomen. K:s högsta...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 453
Senast: TinyWiny
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 695
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna
  • Optimala foderrutiner?

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr
  • Ljus prick i ögat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp