Mail-/diskussionslista?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Kimz0r
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 113
K

Kimz0r

Finns det någon (gratis)tjänst på internet - utöver Yahoo! Groups - där jag kan skapa en lättadministrerad diskussionslista? Vill alltså att de mail som skickas till listan ska distribueras till samtliga medlemmar, alla medlemmar ska kunna skicka till listan och medlemskap måste godkännas av administratören.

Sv: Mail-/diskussionslista?

Sist jag letade hittade jag endast betaltjänster eller väldigt restriktiva gratistjänster. Tipsa gärna ifall du hittar något bra.

Lite på det spåret: hur låter en gratistjänst som finansieras medelst reklam (t.ex. en länkrad från google adsense) som footer i mailen?

*gruff*

Reklamfooters är helt OK!

Fråga två: Kan man/finns det något sätt att sätta upp en enkel maillista (funktioner som i första inlägget) på eget webutrymme (one.com i det här fallet)?

googlegroups har precis det. De som registreras med en gmail-adress kan även gå in och ändra några inställningar själva. Övriga får finna sig i de insträllningar som gruppens ägare/administratör gjort.

Google har allt. Ska undersöka. Tack!

Dumma google, förstör mina potentiella affärsplaner :mad:

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
299
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 407
Senast: Johanna1988
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
693
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom... 2
Svar
21
· Visningar
3 946
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?
  • Leverera valp vid 12 veckor?