Maja har flyttat

MissFideli

Trådstartare
Jaha, så var det dagen jag fasat för sen länge. Första kattungen flyttade hemifrån idag. Maja, eller Saga som hon numera kallas, flyttade till Stockholm och en ny pojkvän vid namn Sudden (huskatt).

Snörvel ! Fast jag är så nöjd med köparna att det känns lättare än jag trodde.
 
Ni är roliga :)... Jag (som valde ungkatter i stället för kattungar) trodde att det var skönt att bli av med de små gangstrarna.

mandalaki
 
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Jösses vad det är lugnt hemma nu, tydligen var det Maja som drog igång allt. Men det är så stilla, ingen liten tissetös som sitter på spaden när man gör rent lådan, eller busar av korvarna av spaden när man försöker slänga dom i påsen osv. Saknar min Maja :cry:

Men jag saknar min Yoga också, och förhoppningsvis blir hon bättre när hon blir lugn kastrat.
 
Så gör min Marzipan också! Och så jagar hon sopborsten, och sätter sig i sopskyffeln för att vänta in monsterborsten... :D :smirk: Inte så lätt att få upp nåt skräp på skyffeln då...
 
Jovisst, man slipper kanske bli väckt kl 8 varje morgon av ett det smattrat av små tassar runt hela lägenheten. Men de är ju så ljuvliga, så det är självklart man kommer sakna dem!
 
Klockan 8 :eek:? Min vuxna katt kommer fortfarande vid fyra-femtiden :crazy:. Nästa gång får det bli en ragdoll ;).

mandalaki
 
Ja, mina katter har aldrig varit några "nattstökare", vilket är oerhört skönt. Men om man är ledig så är det inte så skoj att bli väckt vid 8 ändå... :crazy:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 861
Senast: Praefatio
·
Kropp & Själ En person jag känner har drabbats av ME (vi kan kalla hen K) K är myndig, bor hemma. Har autism vilket förvärrar sjukdomen. K:s högsta...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 215
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 317
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 161
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ultraljud
  • Uppdateringstråd 29
  • 1-årsvaccination

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp