Bukefalos 28 år!

Majsorm. Fakta

H

Hekate

Har sökt på nätet efter fakta om majsormar. Tycker många verkar okej men vill ha en sida där det är garanterat bra info. Allt från hur den lever i vilt tillstån till hur man skall sköta den. Allt!

Någon som vet?
 
Sök på cornsnake eller det latinska namnet elaphe guttata guttata på någon sökmotor.Mycket bra info om reptiler finner du på repti.net.Är inte så jätteduktig på majsorm men vet att dom är lättskötta,blir som max 180 cm långa,vanligast 80-140 som fullvuxna.Finns i många fina färger.
Lycka till MVH Rex
 

Liknande trådar

Foder & Strö Man skall höra mycket för öronen trillar av. Senaste påståendet jag har hört är att betfor enligt en bekant inte skulle vara bra för...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 819
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag har tittat på Kalla Fakta: Kamphund säljes på TV4 Play. Skrämmande men tyvärr inte förvånande. Jag känner spontant att något måste...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
5 855
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Vad tycker ni om hundägare som låter sina (väldresserade) hundar gå lösa? Jag har lagt ner väldigt mycket jobb på att träna min hund...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
16 425
Senast: hollypolly
·
Avel Hej! Jag har ett sto som saknar en del av sin stam från hennes pappas sida. Hennes pappa och farfar står med, men alla ston saknas. Dom...
Svar
14
· Visningar
1 252
Senast: Pritchel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp