Makhtoub Jet

tinafinis

Trådstartare
är det nån som betcäkt med honom?

Han har ju en rätt intressant stam, men intresset för honom kanske inte är lika stort???

Är det för hans prestationer inte är tillräckliga eller är det nåt annat månne?

Sv: Makhtoub Jet

hej. jag har en 2årig hingst efter makhtoub jet :) och allt som har med han att göra är bra.. han är snäll "men ganska mkt hingst" positiv modig och har ett riktigt bra steg. så om du är inresserad av han så kan jag rekomendera honom:) du får en bra och snabb häst..

Jag tycker han verkar intressant men är han i avel? har inte sett någon annons eller liknande..

Tror inte han är i avel i sverige i år. Han har inte löst betäckningsbevis.

Vi har testat...men inte så lätt att få dräktigt med honom. Med annan hingst tog hon sig direkt.. kanske var slumpen men tror inte det.:confused:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 590
Senast: Sel
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 300
Senast: Kajsalisa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
545
Senast: cassiopeja
·
Samhälle Alltså TV2 Danmark :bow: Först Helgstranddokumentären som var ett superviktigt projekt i sig, men nu detta. Jag skulle jobbat i... 2
Svar
38
· Visningar
3 328

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka