JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Mäktig Cruzado dela Noche tog segern i Hamburg
Moderator
Hästnyheter
Cruzado dela Noche fortsätter att övertyga. Femåringen tog hem Copenhagen Cup från dödens – men loppets upplösning blev dramatisk. ...
Hästnyheter
Efter segern i Copenhagen Cup blev Cruzado dela Noche förstås ett hett namn inför Elitloppet – och nu är det också klart. Femåringen...
Hästnyheter
Cruzado dela Noche stod för en fin prestation då han överlägset tog hem Icelands lopp på skarpa 1.10,9a över full distans. ...
Källa /...
Hästnyheter
Maharajah-sonen Makethemark bara fortsätter att vinna. Femte segern i femte starten för året kom när jättetalangen plockade hem Håkan...
Somna in hemma
Hundhälsa Vi gjorde samma sak med syrrans hund, som var mest med mamma. När hon blev för gammal och det var dags tog vi hem veterinären till mig...
Mia_R
30 minuter sedan
Svar: 33
Visningar: 1 825
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Nu blev det så att jag avstod från att anmäla oss denna gång. Ju mer jag tänkte på det desto konstigare kändes det att tuta i henne mer...
Capybara
Idag kl 17:00
Svar: 1 923
Visningar: 187 127
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ah, ok! :) Jag fixade recept gratis på firstvet så det var väldigt smidigt men nu när jag kollade min närmsta apotek har de bara...
geting
Idag kl 16:32
Svar: 1 423
Visningar: 87 335
Hund
Besiktning nödvändig?
Hästvård Fast man bestämmer ju som köpare vad man vill inkludera (betala för) i besiktningen?
Ingen gör ju en röntgen om du motsätter dig det...
Cattis_E
1 minut sedan
Svar: 16
Visningar: 919
Vård
Linjeavel?
Avel Lyssnade också på den och håller med!
Blyger
48 minuter sedan
Svar: 5
Visningar: 801
Avel
Bergsyra
Foder & Strö Det är nog inte känt vilken mängd det är giftigt. Man verkar ha funnit att den innehåller oxalater och nitrater, av vilka de senare...
Cattis_E
Idag kl 17:03
Svar: 1
Visningar: 150
Vård