Måla dator

Sv: Måla dator

Kan du inte köpa en sprayburk och måla den då?
 
Sv: Måla dator

om du tycker att en skärm är billig så ta och köp ett nytt chassi med det ger bäst resultat :)
 
Sv: Måla dator

Men då måste den ju plockas isär och efter ett litet samtal med papps idag fick jag höra att han inte är så pigg på det :angel: Så jag kan lika gärna spara ihop till att köpa svart istället :D

Ne0: Hmm, chassi, är det lådan? :o
 
Sv: Måla dator

ja chassi är ett annat ord för låda :) men om du köper ett svart chassi måste du ju ändå plocka över grejjorna ;) det är inte så hiimla svårt... tar max 15 min om man kan det. är man inte så säker på det skulle jag inte rekomendera att försöka sig på det själv.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
735
Senast: Caoimhe
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 492
Senast: Avalbane
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
341
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Hjälp, jag har målat vårt sovrum grönt- men det blev för gult! Hur ska jag dämpa de gula dragen i kulören, vilken färg på textilier...
2
Svar
23
· Visningar
1 611
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Vad är detta?
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp