Måla klickgolv?

R

Raderad medlem 68338

Jag har ett klickgolv som jag inte riktigt gillar. Det är ekfärgat.. modell billigare..
Kan man måla det? Funkar det ens? Vilken färg ska man isf välja?
 
Sv: Måla klickgolv?

Det är nog inget jag skulle rekommendera. Men kolla i färghandeln vad du ska ha för färg, jag gissar att det behövs något bra att grunda med.

Nytt golv är inte så dyrt om det inte är jättestor yta
 
Sv: Måla klickgolv?

Äh, laminatgolv finns från 49kr/kvm i många olika färger och mönster. Varför inte köpa ett nytt?
Fast för att svara på din fråga, så har jag verkligen ingen aning om man kan måla det, jag tror inte det. Ska man måla så måste man slipa, och om det är ett billigare laminat så finns det inget att slipa på. :)
 

Liknande trådar

Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
735
Senast: Caoimhe
·
Fritid Jag vill måla mönster på en resväska för att kunna urskilja den från andra. Någon som har förslag på vilken sorts färg som fäster på plast?
Svar
7
· Visningar
565
Senast: Görel
·
Hemmet Jag har googlat men känner inte att jag hittar den informationen jag söker. Jag vet att man får måla om i en lägenhet så länge det är...
Svar
3
· Visningar
578
Senast: kolblakkur
·
Skola & Jobb Min läkare på företagshälsovården har tabbat sig och skrivit saker i mitt senaste sjukintyg som jag absolut inte vill att min...
Svar
9
· Visningar
873

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp