Bukefalos 28 år!

Måla om hinder!

Eve

Trådstartare
Jag tänkte att jag ska måla om min lilla "hinderpark" nästa vecka, men jag vet inte rikitigt vad jag ska ha för mönster?

Någon som har tips eller ideér om mönster och färger?

Jag har funderat på de nordiska länderna.

Det rör sig om ca 35 bommar.
 
Sv: Måla om hinder!

Jag har sett en ridklubb som har målat vissa bommar vita och sen gjort handavtryck på dom i färgglada färger. Barnsligt men fint :D
 
Sv: Måla om hinder!

Kan du inte ha flaggfärgerna på vissa av dom då. Eller försöka måla små flaggor på vit bakgrund, Eller svarta bommar med vita eller andra färgglada motiv.
 
Sv: Måla om hinder!

jag försöker tänka igenom varje hinder för sig, något naturhinder något som ger känsla av vägarbete (gult rött och korner) något som är förknippat med hav/vatten....på så sätt kan ryttare och häst prova många typer och färger in för tävlingar på andra orter.

Jag tänker göra ett dödskalle/pirat hinder också svart/vitt
 

Liknande trådar

Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
1 025
Senast: linlar1
·
Mat Jag har hittat ett trevligt recept på vitlöksrostad blomkål i ugn som jag tänkte testa i helgen. Funderar på om jag ska göra en större...
Svar
13
· Visningar
749
Senast: Sel
·
Anläggning Jag har börjat fundera på att på sikt försöka göra något som liknar paddock paradise hemma. Mina hästar går på lösdrift och det är bara...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: Tualma
·
Hästvård Hej! Har ett fullblod som får småsår lite då och då. Vissa sår läker men andra sår får som stenhårda skorpor som inte ramlar av som de...
Svar
6
· Visningar
809
Senast: Fazeem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp