Målen 2006

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Wiiie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 952
Sv: Målen 2006

Målet från början var väl att debutera * men nu har det flyttats upp till att etablera honom i * eftersom han gått så bra hittills. :love:
Debut i Trollhättan den 18/6. :)

F ö är målet att han ska ha gått msv klass i alla tre grenar för 130-hoppning känns inte heller så avlägset och dressyren har han ju klarat av tidigare. :angel:

Mina mål var att rida NM, internationella tävlingar i både Sverige och utomlands och debutera **.
Men eftersom hästen stoppat käppar i hjulet och är under långsam igångsättning blir vårat största mål för i år JSM och ev. några internationella utomlands i slutet.

debutera **, och vara placerad (gärna topp 3 :D) på JSM. och så gärna ett JEM på det om allt går bra :)

och övrigt att debutera Msv dressyr till hösten (gärna med plac, haha), så att jag har ridit msv i alla tre grenar

Liknande trådar

Dressyr Jag kan inte hitta någon ”planer och mål för 2024”-tråd, annars hade det varit roligare att fortsätta i den men om någon annan hittar... 2
Svar
28
· Visningar
1 980
Senast: Hedwig
·
Fälttävlan Är det inte dags för en tråd ägnad åt fälttävlan här på forumet? Denna fullkomliga tävlingsform innehåller tre grenar som ska tränas... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
3 882
Senast: Gilette
·
Dressyr Årets sista dag är här, utvärdering av 2024 pågår https://www.bukefalos.se/threads/hur-gick-det-med-era-planer-och-mal-for-2024.1532458/... 2
Svar
33
· Visningar
2 210
Senast: warg
·
Tjatter Vad har ni för mål för nästa år? 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 530

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser