JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Malmös ridsport får mer pengar
(SR Malmö)
, Malmös ridklubbar får extrapengar av kommunen redan i år. Eftersom man slipper betala för det kollapsade tältet över Lindängsbadet så har fritidsnämnden beslutat att dela ut 2 miljoner kronor till föreningarna. Ordförande: "Det är ett välkommet bidrag" (1:57) 2010-07-06. ...
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Kalmar kommuns fem ridklubbar får dela på 570 000 kronor efter ett beslut i kultur- och fritidsnämnden. Beskedet är en del av kommunens...
Hästnyheter
Ridklubbarna i Göteborg har fått stora kostnadsökningar för bland annat foder och veterinärkostnader.
Nu får de över elva miljoner i...
Hästnyheter
Ridsportens lokalproblem på Österåsområdet i Hässleholm kan vara nära en lösning. En ny utredning, som redan ska vara politiskt...
Hästnyheter
Svenska spels kunder väljer själva vilken förening de vill supporta via Gräsroten när de spelar och i dag delas stödet ut. För en av...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Va inte riktigt beredd på värmen idag 😅 Blev en varm lunchpromenad. Tog sen en kaffe på altanen innan jag fortsatte jobba. En timme...
FengurLaugar
Alldeles nyss
Svar: 649
Visningar: 18 641
Allmänt
Bygga om altan
Hemmet Vi har ju en liten trallhistoria idag.Tror det kommer bli det i framtiden med. Klassiskt gult tegelhus, så trall funkar tycker jag.
sthu
Alldeles nyss
Lekstuga
Småbarn Absolut kan det vara så, men jag svarade inte utifrån någon premiss om att det behövde vara en bygglovsfri åtgärd etc. Kanske missade...
FeatherCloud
2 minuter sedan
Svar: 14
Visningar: 396
Barn
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Lillan surar. Hon vill ligga i mitt knä och jag tycker att hon får ligga bredvid just nu (stor tatuering på ena låret, som är under...
Liten
13 minuter sedan
Svar: 1 168
Visningar: 61 749
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Finns minst lika många idioter på landet kan jag tyvärr meddela!
Det senaste här är jag på cykel med två hundar i springern på höger...
Pooh
17 minuter sedan
Svar: 1 344
Visningar: 82 067
Hund
Hönstråden II
Lantbruksdjur Jag brukar ha en stor plastlåda som jag fyller på med 1 del korn, 1 del havre, 1/2 del vete, 1/4 majs och en 1/4 del ärtor. Skjusterar...
Pilot
29 minuter sedan
Svar: 1 955
Visningar: 188 808
Djur