mammakroppen...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: mammakroppen...

nej, man ska hellst undvika socker....
Men hur lätt är det... :smirk:
 
Sv: mammakroppen...

Silverkedjan skrev:
han har ju liksom plåster på såren i form av barnet och borde kunna känna kärlek till mammakroppen som producerat hans bebis.


Säg det till min käre sambo... :smirk: Han hävdade att jag var ute efter att döda hans sexlust för alltid när jag iklädde mig de "små svarta" som du skickade upp... :rofl: Fast jag är ju fortfarande gravid, så det räknas kanske inte... ;)

Jenny
 
Sv: mammakroppen...

hihi, alla mina kläder är ju svarta ju, menar du de enormt sexiga mammatrosorna som räckte till armhålorna eller nåt annat :D ?

men bara du är sexig UTAN kläder så ordnar det väl sig :idea:
 
Sv: mammakroppen...

Allo!
Med "fysiska men" menade jag just att de som inte har bestående förändringar på sin kropp efter graviditet är mkt få. Allt från bristningar & hängbröst osv!
 
Sv: mammakroppen...

Jepp, det var precis dom jag menade... Han slog upp sina söta små ögon på morgonen och såg mig iförd endast dom och ville genast somna om och aldrig vakna mer... ;) Kan inte förstå...

Jenny
 
Sv: mammakroppen...

:bow: Kan inte göra annat än at hålla med,har aldrig fått så mycket uppmärksamthet av killar som då jag var gravid och efter det,är långtifrån nöjd ed min kropp sen dess,men något är det visst... :)

Men nog tyckte jag att jag själv var snyggare med fast mage utan världskarta & tuttar som bara läcker hela tiden
 
Sv: mammakroppen...

Fast det är väl knappast "men".
Det är ju egentligen INGA som hellst problem att leva med det.. det är ju bara psykiskt möjligtvis... men fysiska men... nja.. vet inte om jag vill kalla det det faktiskt... känns lite orättvist mot de som faktistskt har fysiska men i form av något handikapp...
 
Sv: mammakroppen...

Jag har nog en tålig sambo... Han greppade direkt att magen inte ville frysa :p

Och så är de ju väldigt töjbara och snabba att dra av :banana:
 
Sv: mammakroppen...

Här försvann intressset så fort att jag hann aldrig demonstrera hur fort jag kan få av mig dom... ;)

Jenny
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 070
Senast: mars
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 724
Senast: Rie
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 616
Senast: Tofs
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 298
Senast: Cocos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp