Bukefalos 28 år!

Man försökte beställa på Mcdonalds drive-through – på sin häst

Det här gjorde en klasskompis till mig. Hon och ponnyn och en kompis men tillhörande ponny red till donken och beställde cheeseburgare och minimorötter i driven. Vad jag vet så satt dom till häst hela tiden
 
Ett gäng westernryttare i Östergötland gjorde det på deras äventyr tidigare vet jag. Miljöträning!
 
Det gjorde jag ganska ofta med min första häst på sommaren, beställde glass till mig och minimorötter till Cilla som vi sedan satt och åt på gräset vid parkeringen:love:.

Var en fin runda hemifrån till Kållered då, nu mer är det bara fram och tillbaka väg halva biten sedan Eken byggdes om:(
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Linda och Matilda från Vårgårda var ute på långritt när de blev sugna på milkshake. Då gled de helt enkelt igenom McDonalds drive in –...
Svar
0
· Visningar
320
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter En häst med vagn skenade under långfredagen på en camping i Uddevalla. Båda barn och vuxna trillade av – två vuxna har förts till...
Svar
0
· Visningar
420
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Polisen har fått in flera samtal om tre lösspringande hundar på E4 i Kalix. De har också fått samtal om en häst med vagn som befinner...
Svar
0
· Visningar
395
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Brittiska prins Harry och hans flickvän Meghan Markle planerar att åka häst och vagn efter bröllopet i Windsor utanför London i maj...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV
  • Magsjuk hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp