Man ska akta sig för att ha en franskbrödlimpa (med frasig yta, mjuka bröd är OK) hängandes i en påse på cykelstyret. Den kan nämligen kila fast sig mellan låret och styret och orsaka vurpa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu dog jag!Man ska akta sig för att ha en franskbrödlimpa (med frasig yta, mjuka bröd är OK) hängandes i en påse på cykelstyret. Den kan nämligen kila fast sig mellan låret och styret och orsaka vurpa.
när man har skurit Jalapeno![]()
Btw - chillisar är superenkla att odla själv i fönstret. Fröna är löjligt billiga, och plantan med en massa nya röd-gröna chillifrukter har bara explosionsväxt här hemma hos mig. Där inget annat har lust att frodas.
Varje gång?!Är du också sån? Det börjar ofelbart klia i mina ögon när jag skurit jalapeno....
Man behöver inte ens köpa frön. Man bara torkar fröna från en chili man köpt och så planterar man dem.![]()
Det finns inget som rensar bihålorna och övriga systemet som gasmaskövning med trasig gasmask.![]()