Manchesterridbyxor?

Comatose

Trådstartare
Var 17 hittar man såna? Jag vill köpa via postorder, men det är ju ingen som har! Är det på väg bort, eller vad?? PM:a gärna!

Sv: Manchesterridbyxor?

jag har sökt tygskodda manchesterbrallor i typ ett år.. Var finns dom!? :crazy:
tror jag har sett helskodda.. (kanske det va på lillhästen i stav??)
men om jag kommer ihåg rätt tror jag att jag har sett manchesterbrallor från victor hugo..
Vad vill du ha?

Vimzis - Hmm, de som fanns där gick på 1400, lite väl mycket tycker jag .. Men de var fina!

Fossig - Börjes verkar inte vara så bra? Har sett trådar om det här tidigare .. Men de är ju tygskodda, testat dem? Jag skulle vilja ha knäskodda, antingen skinn eller typ clarino (antar att det är fejkskinn jag ska satsa på eftersom jag inte vill betala sådär hypermycket ..) *snål* :o :D

jag vill ha gröna eller marinblåa manchesterridbyxor men tycker oxå att det är svårt att hitta ju..

Vardå? Har letat på sidan, men inte hittat några?

LinnK - jag vill gärna ha gröna! Säg till om du hittar några! :)

Vågar man sej på att tala om att jag har ett par mörkblå knäskodda av märket Caldene som är lite för små till mej????

I börjes nya katalog finns Olivgröna och svarta manchester ridbyxor. Det står att det är "NY kvalitet!"

Dom är knäskodda med clarino och kostar 338:-

Jag har ett par helskodda manchester ridbyxor. Märket är Eurostar och de har gubbveck. Kommer tyvärr inte ihåg var de är köpta. Exakt pris vet jag inte men över 1000 kr.

Hmmm... jag har inte hört nästan nånting bra om Börjes ridbyxor, iaf inte dom billigare.. :crazy:

Ridbyxor är svååårt :confused: Fast lite kul oxå :)

Vill inte ha med nån skoning alls, skitar ner mig så mycket, och jag gissar att om jag tvättar brallorna ofta om det är "skinn" på dom så kanske skinnet" blir hårt och obekvämt..?

:)

Jag har nästan bara hört bra om deras ridbyxor tycker jag. De kostar ju inte så mycket så det är väl bara att testa.

Ang. Eurostar så har dom ju superkvalitet så de håller ju ett bra tag om man vill ha ridbyxor som håller.

Pikeur & back2back har. Fast Euro-stars är bäst, har 2 par!

jag är helt såld på pikeur manchester, helskodda. de är helt underbara. men jag får inte köpa fler för sambon :angel:

Jag köpte att par gröna, knäskodda i ullared :love: det är dom bästa och sköaste ridbyxorna jag har provat. Kommer inte ihåg var dom kostade, men inte över 200 i alla fall.

Senast ändrad av en moderator:

Har ett par djupt skogsgröna manchesterbyxor från Eurostar, knäskodda med Clarino. Det är mycket pengar, men inte dyra byxor. Mina är inne på tionde året, bara lite, lite slitna i spårningen. Och de första fem åren använde jag dem i princip varje dag.

Otrolig kvalité, slå ut kostnaden över antalet veckor jag haft den (de är fortfarande i bra skick!) så är det de billigaste byxor jag haft!

Jag var där för cirkus en månad sedan (inne i affären alltså) och då fanns där ett par mörkblåa. Men de är kanske inte utlagda på internet, tror inte de lägger ut allt där.

Går det bra med skoridbyxor så har Jacson kommit med ett par halvskodda i grön manchester. Kostade ca 650:-

Super snygga såna blir det nog när lönen kommer för min del.

Sen har horka också så man kan beställa i manchester.

Både hel och halvskodda skoridbyxor.

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 200
Senast: sweep
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 729
Senast: Edla
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 064
Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
421
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack nummer 18