mango och granatäpple

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare chiara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 792

chiara

Trådstartare
I mitt kylskåp finns två st mango samt två st granatäpplen. Vad ska jag göra med dom? Tillsammans eller var för sig. Fram med dina bästa recept :)

Sv: mango och granatäpple

Granatäpple är gott i sallad tycker jag, antingen med nån grönsallad, eller en citrussallad med röd+vit grapefrukt, lite hallon och blåbär samt granatäpple.

Mango klarar jag inte av, så inga tips där.

Mango är helt underbart att äta som den är!
Annars är ju fruktsallad gott :)

Jag tror aldrig jag gjort ngt med granatäpple faktiskt..brukar aldrig köpa det. Mango brukar jag ha i kycklinggryta annars :-)

Ja mango är supergott, man får passa sig för bautakärnan i mitten bara ;)

Jag sitter just nu med kvarg, mango och granatäpple. Så gott, och oförskämt enkelt!

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag ingår i en ledningsgrupp som vid ett tillfälle varje månad gör en team-övning tillsammans, primärt för att vi ska lära känna...
Svar
5
· Visningar
359
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
680
Senast: corzette
·
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 380
Senast: Capybara
·
Mat Jag har nyss köpt en Le Creuset-gryta och vill så gärna göra goda bröd i den! Dock är jag lite nervös då många recept vill att man ska...
Svar
15
· Visningar
710
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippmaskin till tjock päls
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31