Mantorp på måndag

Indyhope

Trådstartare
Smaskigt värre! :d :d

Opal Viking mot Giant Diablo, Spring Ray (som ju är inkvalad till Olympiatravet) och Minnesota i ett lopp och i ett annat möter Adams Hall Conny Nobell och Needles'n Pins.

Hua! Det blir match det! :) Ska bli kul att se vilka som vinner.
 
Sv: Mantorp på måndag

indyhope skrev:
Smaskigt värre! :d :d

Opal Viking mot Giant Diablo, Spring Ray (som ju är inkvalad till Olympiatravet) och Minnesota i ett lopp och i ett annat möter Adams Hall Conny Nobell och Needles'n Pins.

Hua! Det blir match det! :) Ska bli kul att se vilka som vinner.
Snacka om att vara där fel vecka :(
Fast å andra sidan kan man kankse se detpositivt med att det inte var så bra hästar med i tisdax.. :angel:

Men vad skulle Opalen ha att hämta mot Diablo?? :confused: ;)
 
Sv: Mantorp på måndag

Den HÄR gången ska jag inte ut och köra häst på kvällen! ;)

Hmmm, jag hade anmält lite halvhjärtat, hade kommit med i P21 om jag anmält dit men nu kan jag ju åka ut och spana hästar när jag ändå måste shoppa inför kommande starter...

/// ghost
 
Sv: Mantorp på måndag

Nu skrev du väl fel Humlan,det ska väl vara vad ska Diabolo ha att hämta mot Vikingen? ;)
 
Sv: Mantorp på måndag

Lines skrev:
Nu skrev du väl fel Humlan,det ska väl vara vad ska Diabolo ha att hämta mot Vikingen? ;)
Jasså? Små snuttat på slattarna från påsk ser jag! ;)

Det enda Opalen ser av Diablo är ett moln när hon gasar förbi och försviner i horisonten :banana:
 
Sv: Mantorp på måndag

Säker på det? Enquist har ju sagt hela tiden att han tänkt starta Opal Viking på Mp.

Fina hästar är det åtminstone så det ska bli jättekul att se dem...

/// ghost
 
Sv: Mantorp på måndag

NEEDLES'N PINS vinner klockrent om han inte kör 1.10 första 1000 som inte skulle förvåna mig... :D

Sen GIANT DIABLO om hon är där hon var, och inte tappat något så får dom andra an bra rygg...men det är det enda dom får.. super-märr säger jag bara :d

Ska bli skojj att se hur det går :bump: :bump: :bump:
 
Sv: Mantorp på måndag

ghost skrev:
Säker på det? Enquist har ju sagt hela tiden att han tänkt starta Opal Viking på Mp.

Fina hästar är det åtminstone så det ska bli jättekul att se dem...

/// ghost
Jaha ja, då blir det inget små hånglande med föl mercan inte.. ;) :p
 
Sv: Mantorp på måndag

Jag var inne på Mantorps hemsida och såg att både Ronden och en av de vanliga tidningarna tippat Spring Ray före Opal Viking!!!! :bump: :bump: :bump:

Hoppas att de får rätt. ;) (Får man säga så när det är hemmahästen som räknas som världsstjärna? :crazy: )

/// ghost
 
Sv: Mantorp på måndag

solros skrev:
Conny Nobell och Spring Ray! :bow:
Det där är inga resultat hoppas jag!
nunu.gif
 
Sv: Mantorp på måndag

Efter att Opal Viking fått fuska bort första 1000 på 17 så tror man att loppet är givet, Giant Diablo och Spring Ray ligger sist i 7-hästarfältet. 500 kvar har Spring Ray tagit sig ut i andra spår och Örjan hänger på.
Mitt på upploppet ser det ut som tätduon står stilla när attacken kommer.

Tystnade lägrar sig över stallbacken....

Så här man en kvinnlig röst på klingande småländska... "Ja, det är nog bra för han... att inte vinna jämt, ja" Underbar kommentar... :p

Jag kan inte påstå att jag är ledsen över att få en egen Gentle Star-unge inom några veckor!!! ;) Behöver jag säga att jag hejade ivrigt sista biten?

Luddes nye fransos travade bra och var tapper från dödens...

Och Conny var fortfarande bara bra men fy vilket humör innan, men om Åkes amerikan kommit ut tidigare vete sjutton hur utgången blivit...

/// ghost
 
Sv: Mantorp på måndag

ghost skrev:
Efter att Opal Viking fått fuska bort första 1000 på 17 så tror man att loppet är givet, Giant Diablo och Spring Ray ligger sist i 7-hästarfältet. 500 kvar har Spring Ray tagit sig ut i andra spår och Örjan hänger på.
Mitt på upploppet ser det ut som tätduon står stilla när attacken kommer.

Tystnade lägrar sig över stallbacken....

Så här man en kvinnlig röst på klingande småländska... "Ja, det är nog bra för han... att inte vinna jämt, ja" Underbar kommentar... :p

Jag kan inte påstå att jag är ledsen över att få en egen Gentle Star-unge inom några veckor!!! ;) Behöver jag säga att jag hejade ivrigt sista biten?

Luddes nye fransos travade bra och var tapper från dödens...

Och Conny var fortfarande bara bra men fy vilket humör innan, men om Åkes amerikan kommit ut tidigare vete sjutton hur utgången blivit...

/// ghost
ban.gif
Det hade ju varit kul att få se loppen med SPÄNNING!!! :mad:

//Humlan som är så frukansvärt smart och läser tråden igen!! :mad: :mad: :mad:
 
Sv: Mantorp på måndag

Är du en sån som kan hålla dig ifråg ATG tills du sett loppen? :eek:

Jag kollar resultaten först och bestämmer om jag vill se loppen ;) Men du kunde väl ha blundat medan du läste??? :angel:

/// ghost
 
Senast ändrad:
Sv: Mantorp på måndag

ghost skrev:
Är du en sån som kan hålla dig ifråg ATG tills du sett loppen? :eek:

Jag kollar resultaten först och bestämmer om jag vill se loppen ;) Men du kunde väl ha blundat medan du läste??? :angel:

/// ghost
Oh ja... :D
Brukar inte titta så mycket på trav... men just dessa lopp hade jag t.o.m kollat på tv4+ sida när de skulle visas...
:smirk:
Tänkte ju innan att jag skulle hålla mig ifrån tråden tills allt var klart, men så går det när man prenummererar o inte kollar rubriken!
crazy.gif
 
Sv: Mantorp på måndag

De är sevärda ändå, jag lovar... :bump: :bump: :bump:

Du vet väl hur mycket man SER från Mantorps stallbacke? ;)

/// ghost
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp