Bukefalos 28 år!

Joyride

Trådstartare
Har mått illa typ hela dagen i dag från och till. Mådde lite illa i går med på em kväll. Är inte gravid.
Mår annars rätt bra, har varit jätte förkyld några dagar ( ej längre)
Någon som har förslag på varför eller hur man kan lindra?
 
Jag brukar sällan drabbas hårt av magsjuka, utan blir snarare bara sådär även om folk i min närhet är eller varit magsjuka. Så det är väl nån lindrigare variant kanske.
I övrigt brukar jag må illa i perioder av stress, dålig kosthållning, allmän sjukdomskänsla osv. Jag är inte så hispig så länge saker och ting inte eskalerar. Jag brukar vila bort det.
 

Liknande trådar

Katthälsa Skrev i den andra tråden men mår så himla dåligt över detta så skriver här med om någon har tips hon har mått illa i ca en vecka...
Svar
14
· Visningar
1 585
Senast: Dorinda
·
Kropp & Själ Någonting står inte rätt till i min kropp. Det började natten mot tisdag förra veckan med att jag ärligt talat trodde att jag skulle...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 506
Senast: Bapelsin
·
Kropp & Själ Jag funderar på att börja med p-piller igen, och har läst på en del om Qlaira. Verkar ju väldigt modernt, med 5 olika faser och mer...
Svar
15
· Visningar
1 419
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har vissa månader grav PMDS, upp till 10 dagar av att vara supertrött, tokdeprimerad och allmänt irriterad på allt, med lite...
Svar
4
· Visningar
601
Senast: McFlurry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp