Joyride

Trådstartare
Har mått illa typ hela dagen i dag från och till. Mådde lite illa i går med på em kväll. Är inte gravid.
Mår annars rätt bra, har varit jätte förkyld några dagar ( ej längre)
Någon som har förslag på varför eller hur man kan lindra?

Jag brukar sällan drabbas hårt av magsjuka, utan blir snarare bara sådär även om folk i min närhet är eller varit magsjuka. Så det är väl nån lindrigare variant kanske.
I övrigt brukar jag må illa i perioder av stress, dålig kosthållning, allmän sjukdomskänsla osv. Jag är inte så hispig så länge saker och ting inte eskalerar. Jag brukar vila bort det.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en vårta på ena fingret. Den sitter illa till och gör j*kligt ont till och från. Efter drygt 3 år har den fortfarande inte velat... 2 3
Svar
49
· Visningar
2 367
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Tagit sista tabletterna Penicillin i morse som jag fick utskrivet för 10 dagar sedan pga öroninflammation. Hade lite feber då men den...
Svar
7
· Visningar
626
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 520
Senast: Lisen82
·
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 235
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka