Maratonsele

naivasha

Trådstartare
Någon som vet något om Van Der Wiel maratonsele, kvalitet, prisnivå, hemsida där selen finns/återförsäljare?

/Stina

Sv: Maratonsele

Van der Wiel är Hollands svar på Tärnsjö. Fast han är belgare..
De säljer vad jag vet bara via sin egen butik eller via Christian i Holland. I Sverige finns ingen återförsäljare. Räkna med ett pris runt 20.000 kr för en enbets sele men så har du en sele i klass med en Roys Roys. Jag kan kolla priset åt dig i helgen när jag är nere på "Häst och Vagn" mässan i Den Bosch./ Gunilla

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Utrustning Igår föll dottern av nya hästen, och jag inser att vi behöver komplettera vår garderob med en airbag. Ni som har sådan när ni rider...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: Emma-pemma
·
Hästvård Hej! Vi har ett sto som precis blev 16 år gammal. Varmblodstravare. Hon har sedan 6 veckor nu haft besvär med flytningar från vulva...
Svar
8
· Visningar
714
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 411
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Gps-halsband