JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
Maria Lundgren och Dofelia vann huvudklassen, en Intermédiaire I, på lördagens nationella tävlingar hos Sundsvalls Ridklubb. ...
Källa...
Hästnyheter
Skellefteekipaget Maria Lundgren och Dofelia, tävlandes för Umeå Dressyrryttarsällskap, deltog i de nationella dressyrtävlingarna i...
Hästnyheter
Ottilia Lundgren vann Krafft Young Rider Cup-kvalet vid Flyinge Indoor med Ti Quenta B. Det var hennes första start i ungdomshoppning...
Hästnyheter
Ottilia Lundgren startade på bästa tänkbara sätt i sitt första young rider-kval till Gothenburg horse show. På hästen Ti Quenta B blev...
Dalmatiner
Hundavel & Ras Det var faktiskt jag som först beskrev det som anekdoter, vilket inte är helt fel. :D Jag menade dock inte att förringa någons...
Sel
6 minuter sedan
Svar: 62
Visningar: 1 965
Hund
Retrievertråden
Hundträning Tack för bra tips! Jag tänker att en skillnad också är att du tränar retriever "på riktigt". Jag siktar ju inte på jaktträning...
Capybara
42 minuter sedan
Svar: 1 278
Visningar: 106 632
Hund
Valp med diarré?
Hundhälsa Vår hane hade en lite långdragen magsjuka i vintras. Förloppet var ungefär det du beskriver - först diarré ett par-tre dygn och sedan...
Roheryn
Idag kl 12:21
Svar: 17
Visningar: 505
Hund