Marinblå kavaj med rött foder...

Freja_

Trådstartare
...Orkar inte kolla igenom alla webshopssidor :p

Frågar istället, en snygg marinblå kavaj med rött foder och guldpasspoal och guldknappar, kosta vad det kosta vill :devil: finns var?

Sv: Marinblå kavaj med rött foder...

Eurostar och pikeur har... Finns på henrikssonsridsport.se
Finns säkert lite överallt...

E det någon speciell modell från pikeur som har rött innerfoder, Eller har alla? Dum fråga kanske, e inget pikeurfreak direkt :crazy:

Jag vet ju inte om hin har hemma.. men min kompis har en svart med rött foder från Pikeur... Jag tycker inte själv att det är snygt med rött foder... Vill ha en helt marinkavaj om jag ska köpa...

Såg en sådan idag under våran lokal dressyr, det var en Pikeur.
Var med både lite som hästskötare och funktionär.

Själv tycker jag dock det är snyggare med andra färger än just rött på fodret, men alla tycker vi ju olika..

Okej, nu e det ju hoppning jag håller på med...:D
Vill ha rött för det matchar till JW shabraket, som e marinblått med rött och vitt kantband.

tycker för övrigt att rött är en skrikfärg om man skulle ha det på schabrak eller annat, men som innerfoder e det ju skitsnyggt :love:.

Linköping ska jag ju till på påsklåvet! :idea: *kom på det efter att jag tänkte till*
Var det längesen du köpte den? Vad heter affären?

Jag tycker det e döläckert me rött innerfoder :d Men ja. Smaken är som baken.

Nån som vet vad priset ligger på?

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 357
Senast: Raderad medlem 147980
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här... 2
Svar
32
· Visningar
3 248
Senast: ameo
·
Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
2 192
Senast: MiniLi
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 424
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka