Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag köpte ett set på Scandinavium förra året. Jag köpte direkt av Mark Todd importören och fick betala 850 kr, ordinarie pris i butik ligger på c a 1250 kr.
Jag köpte det ena paret av Hippomarket på mässan för 1098 kr tror jag. Det andra paret köpte jag i ridsportaffären för något dyrare.
De bäste skydden man kan ha tycker jag! Är sopernöjd.
Kan ju tipsa om några som är nästan exakt likadana, fast billigare BR! Underbara
Och jag vet vad jag pratar om här, för min häst bokstavligen galopperar i släpet Kände på Mark Todd skydden och jämförde med BR, visst det är inte riktigt lika tjocka, men de sitter mycket bättre. Fast annars är det bra att vänta och köpa Mark Todd skydd på mässor etc, mkt billigare.
haha nej inte leksaksaffären.
jag köpte mina på hästebiten här i sthlm, men jag vet inte vart de finns i örebro... men det är ju ett vanligt märke så nån affär måste ju ha dem!
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Ekonomi & Juridik Vi har redan en, det är jordbruksministern. Men det skulle absolut kunna gynna Sveriges ekonomi att ha en hästminister och politiskt...