Bukefalos 28 år!

Markarbetsträning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Första träningen för våren kom igång. Det blev inget filmat då båda red. Jag red inte Tinkern utan grannens lettiska fullblod, Fiesta på 170 cm i mankhöjd. Bara komma upp och sitta kvarh. Finns ingen mage att hålla stöd om. Men det är bara att vänja sig. Låg hand, armarna intill kroppen och sitta stilla. När jag väl satt så, jädrans vad fint hon gick då. Och välutbildad, inget som var svårt för henne. Att det alltid är en själv det hänger på. Kul var det iallafall, tränar gärna henne igen!
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård *långa funderingar* Jag har hamnat i funderingar när det gäller skor och barfota. Jag är varken i ena eller andra läget, personligen...
Svar
17
· Visningar
2 669
Senast: muslidag
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 214
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har alltid trott att livet aldrig står stilla, att det alltid rör på sig varesig man vill det eller ej. Men nu verkar mitt liv ha...
Svar
13
· Visningar
2 367
Senast: miumiu
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 034
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp