Märke på pad?

Septicemia

Trådstartare
Jag har för närvarande en fårskinnspad som inte har något speciellt märke, men som jag tycker funkar okej.
Men hade tänkt att byta ut den om ett tag mot en annan, och funderar varifrån det är bäst att köpa den och vilket märke som är bäst.

Jag har hört att Horse Dream ska vara en bra pad och likaså Christ sadel pad...

Sv: Märke på pad?

Jag har en Christs från Henrikssons & en Mattes från Skara hästsport.
Båda är väldigt bra kvalitetsmässigt, den från Mattes är lite större o "fluffigare" o därmed snyggare :)
Anv Christs till vardags & Mattes på tävl, träning o dylikt.

har en horse dream som jag är väldgt nöjd med!

Jag har en Mattes. Tycker att den funkar bra.

har en från mattes 8correctionpad) med filtilägg man kan ändra och det bästa av alltt ingebn stor luddig kant där bak :)

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 221
Senast: MiniLi
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 003
Senast: Tora
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
649
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025