Markerat mellan val

Lovisaleonora

Trådstartare
Jag får den mörka markeringen mellan valen, och kan hamna på vilken som. Varför?
04C90BB4-EE99-4322-B2AC-567BF7ADD72B.jpeg
 
Detta är konstigt på flera sätt.
När jag surfar på mobil syns inga mörka markeringar förutom nedanför kugghjulet eller om jag väljer att fälla ut Häst, Allmänt eller Övrigt.
Jag petar på texten och det fungerar som det skall.

På dator gör muspekaren att det man befinner sig över markeras mörkt, men för mig fungerar det som det skall även där.

Är det någon annan som har dessa problem?

Vilken webbläsare, OS använder ni?

Ser det likadant ut om ni laddar om sidan?
 
Detta är konstigt på flera sätt.
När jag surfar på mobil syns inga mörka markeringar förutom nedanför kugghjulet eller om jag väljer att fälla ut Häst, Allmänt eller Övrigt.
Jag petar på texten och det fungerar som det skall.

På dator gör muspekaren att det man befinner sig över markeras mörkt, men för mig fungerar det som det skall även där.

Är det någon annan som har dessa problem?

Vilken webbläsare, OS använder ni?

Ser det likadant ut om ni laddar om sidan?
Jag tror att det blir mörkare för att de överlappar varandra. Vet inte vilken webbläsare Lovisaleonora använder, men jag kör iOS och Chrome på telefonen och fäller jag ut någon kategori blir allt helt mos.

80F0B050-DB62-46EE-868F-0607760624FC.jpeg
 
Jag tror att det blir mörkare för att de överlappar varandra. Vet inte vilken webbläsare Lovisaeleonora använder, men jag kör iOS och Chrome på telefonen och fäller jag ut någon kategori blir allt helt mos.

Visa bifogad fil 63817
Jag tror att det handlar om att jag skrivit dålig kod och eftersom jag inte har råd med någon iPhone :) så hade jag inte testat på en sådan. iOS är troligen mindre förlåtande gällande dålig kod än vad android, windows och linux är.

Jag tror och hoppas att jag rättat min kod och att det fungerar som det skall nu. Tack för hjälpen!
 
Jag tror att det handlar om att jag skrivit dålig kod och eftersom jag inte har råd med någon iPhone :) så hade jag inte testat på en sådan. iOS är troligen mindre förlåtande gällande dålig kod än vad android, windows och linux är.

Jag tror och hoppas att jag rättat min kod och att det fungerar som det skall nu. Tack för hjälpen!
För mig ser det okej ut om jag bara fäller ut en i taget, har jag flera utfällda överlappar de varandra igen dock.
 
Väldigt konstigt. Apple dator också?

Är det någon annan som drabbats av detta eller ovanstående problem.
Kan det vara att det är något specifikt för moderatorer?
Japp, iMac. Kommer och går. Stänger jag ner och öppnar upp ny flik kan jag ibland komma runt det. Ibland hamnar jag i samma igen.
 
Frågan är om något konstigt cachats. Hård omladdning av sidan (ctrl-F5 på windows, vet inte motsvarigheten på mac) eller rensning av cache kanske kan hjälpa.
 
Jag har nu, tror jag, lyckats lösa detta med moderatorernas hjälp.
Något var konstigt i koden på sidan, men det bör vara löst nu.
 

Liknande trådar

  • Låst
Hästhantering Jag har två döttrar som tävlar och tränar sina ponnyer i hoppning, vilket kräver en del resande med häst. En av våra ponnyer hatar att...
Svar
9
· Visningar
1 482
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras Blev fundersam av rasvalstråd och undrar vad du hsr kompromissar med i val av ras på din hund? Vilka egenskaper var viktigast och vilka...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 534
Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 858
Senast: Daff
·
Kropp & Själ Jag har under en längre period kännt att jag har tappat bort den person som jag vill vara och vad jag vill med mitt liv. Alltså det...
Svar
0
· Visningar
239
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp