Märkeshjälp!!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare zezze
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 716
Z

zezze

Har hittat en gammal förbygel hemma i mitt barndomshem. Den är i svart läder och av den modellen som har en rem över mankammen. Den har ca. 7 cm. svart resår med rött och gult streck på. På delen som går ner mellan hästens framben sitter ett märke. Det är runt och blått. På märket finns en sadel med en stegrande häst framför i silver. Vad kan detta vara för märke?

Sv: Märkeshjälp!!!

Du kan inte ta en bild på loggan och lägga in här? Det kan vara lite lättare då :)

Bild157.jpg

Jätte dålig bild. Digitalkameran är tyvärr trasig så jag fick ta med mobilen. Blå/grön i färgen m. silvrig sadel och framför sadeln en stegrande häst.

undrar inte om det kan vara kieffer då? Likheterna mellan logorna är ju rätt lika.

kilogo.jpg

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har inte hoppat direkt regelbundet sen vår hopp-läromästare togs bort akut för säkert 8-9 år sedan. Med henne tränade och...
Svar
4
· Visningar
1 803
Hoppning Jag behöver snarast införskaffa en förbygel till tanten! Sadeln åker bak vid klättring och hoppning nu när hon börjat hoppa rundare...
Svar
11
· Visningar
2 234
Senast: Belleriet
·
  • Låst
Utrustning Åååhh nu har jag världens beslutsångest..helt seriöst alltså-jag låg inatt och bara tänkte och tänkte (okey-även dagdrömde:p ) om mitt... 2
Svar
32
· Visningar
2 520
Senast: Nikkis
·
Hoppning Har nu tagit ett gäng bilder på min unghäst (blir 3 år den 19 april) och förhoppningsvis kan man se ngt på dem :crazy: Har för...
Svar
12
· Visningar
1 224

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka