Singoalla
Trådstartare
Jag kallar Bukes läkarkår för att hjälpa mig.. Det är nämligen så att i februari när jag tränade så gick jag ger på marken för att göra armhävningar. Jag måste belastat fel eller någonting för plötsligt smällde det till mitt i handen och gjorde hiskeligt ont
Sedan dess så har det, till och från gjort väldigt ont ungefär där tummen sitter fast/mitt i handflatan. Det kommer och går, håller i sig 4-5 dagar varje månad och sen försvinner. Förmodligen sliter jag väl upp skadan (förmodad sträckning?) när jag gjort vissa rörelser.
Nu är frågan, hur fasen får man det att läka? Jag använder ju högerhanden till.. ja, allt. Bör man linda in den och vila någon vecka och helt enkelt klara sig utan högerhanden ett tag. Eller ska man röra på sig? Ja, jag vet att jag borde kolla med en läkare men jag orkar inte palla mig iväg
Har ni någon idé om vad det han vara och vad man bör göra?
Nu är frågan, hur fasen får man det att läka? Jag använder ju högerhanden till.. ja, allt. Bör man linda in den och vila någon vecka och helt enkelt klara sig utan högerhanden ett tag. Eller ska man röra på sig? Ja, jag vet att jag borde kolla med en läkare men jag orkar inte palla mig iväg