JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Märkning på Frank Baines sadlar?
Är det någon som har koll på hur Frank Baines brukar märka sina sadlar? På min finns på inre sadelkåpan intryckt "17 W 3049". Jag vill ju tolka detta som 17 tum på sätet och bomvidd Wide men är det någon som vet mer säkert om jag tolkar rätt?
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Hundavel & Ras
Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås...
4
5
6
Hästmänniskan
Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Tjatter
Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓
Ni som har varit med tidigare har koll på...
50
51
52
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Vilka kontraster i vädret från sommarvärme till under 10 grader och äntligen välbehövlig regn! Riktigt skönt att sjunka ner i ett...
Fjordfrälst
4 minuter sedan
Svar: 857
Visningar: 25 221
Allmänt
Om samvete vs effektivitet
Kropp & Själ Jag tänker att en ökad konsumtion av deras köttfria produkter inte kommer att minska produktionen av kött utan bara öka och bredda...
Sel
6 minuter sedan
Eurovision 2025
Kultur Jag tycker inte att man ska glömma att landet Israel sköt ihjäl flera av FNs hjälparbetare tidigare i år, även om det inte var...
Mia_R
16 minuter sedan
Svar: 1 124
Visningar: 26 618
Allmänt
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Det är många som är positiva! Vilket känns skönt, jag blir så himla osäker, kan ju ingenting om de där. Vet knappt vad jag ska välja för...
MattiZ
16 minuter sedan
Svar: 1 471
Visningar: 114 889
Grenar
Surkål
Hästvård Såg ett inlägg på insta om tips att ge surkål för probiotika. Tydligen massor av rätt sorts bakterier sa en googling också. Någon som...
Fiorano
18 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 12
Vård
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Ja, hon kan ha skadat gaffelbandet utan att du har märkt det. Var det nedre fästet? Svårt att märka av någon svullnad där.
Min drummel...
Marvin
35 minuter sedan
Svar: 844
Visningar: 66 881
Vård