• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Elwis_86
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 721
E

Elwis_86

Mina marsvins killar tror jag har börjat bli könsmogna. Dom skriker och har sig mot varandra.. eller så busar dom bara.

när vet man om dom inte går ihop? Biter dom mot varandra då?

Sv: Marsvin

Det de pysslar med nu är troligen bara en bestämning av rangordningen. Så länge de inte biter varandra så det blir sår av det kan de gott gå kvar tillsammans! Mina två tjejer har också lite fighter med jämna mellanrum (oftast i samband med brunst). De gör "utfall" mot varandra för att få den andra att flytta på sig en bit. Sen är det lugnt!

Liknande trådar

Däggdjur Hej! Har för två veckor sen köpt min sons första husdjur. Efter noggrant övervägande landade det i två gerbiler. Buren var inköpt och...
Svar
2
· Visningar
357
Senast: Breen
·
R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 187
Senast: hastflicka
·
Övr. Djur Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Svar
3
· Visningar
1 071
Senast: DarkInNight
·
Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
9 180

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka