Bukefalos 28 år!

Marsvinen var livrädda...

L

LoveRindi

...runt tolvslaget. Doris satt bara och kuttrade skrämt hela tiden! Vågade inte ens äta paprika. Bus var inte rädd längre när hon fick äta, men stakars doris! :(
 
Ingen av mina "grisar" brydde sig heller, utan låg lugnt i höhögen och tuggade. :rofl:
 
Jag hade tur, Lurvas har varit rädd i yngre dar men numera är inget av djuren rädda vad jag kunde se :) Tur det, de har smällt mest hela dagen :crazy:
 
Tur för er! jag gick in i badrummet där det kanske skulle va lite tystare, men det small genom fläkten.
 
Tuva har nog blivit lite härdad, här har de smällt hela veckan. Hon hade en enorm höhög och godsaker att släpa med sig in i boet så hon klarade sig bra. :)
 
Jag har en sexårig dotter och livlig hund.
Marsvinen (alla 10) är vana vid diverse oljud och brydde sig inte för fem öre.
Hunden tyckte dock synd om sig själv när hon åkte in vid 12 slaget då det var som värst (skydda hörseln).
Ingen i mitt hushåll har någonsin blivit rädda för raketer och smällare :banana:
 
Undulaten min ble litt "stram" med en gang smellinga begynte, men så var alt bra. Han liker bråk! ;)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
34
· Visningar
5 284
Senast: Hajfisk
·
Övr. Katt Så jag har ett fritidshus på landsbygden och en katt som inte är så väl anpassad till livet i utomhus. Men hon är ändå väldigt nyfiken...
2
Svar
23
· Visningar
788
Senast: GoLightly
·
Hundhälsa Har en unghund på snart ett år som jag tyckt haft stabil och bra mentalitet. Van med barn, lek och lite högljutt. Visserligen tränat men...
Svar
2
· Visningar
432
Senast: Harrysen
·
Katthälsa Är det fortfarande något man ”ska” göra på sina katter? Och som följdfråga, hur gör man?? Min gamla katt fick FORL tidigt och vi la...
Svar
7
· Visningar
627
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp