Status
Stängd för vidare inlägg.

shayd

Trådstartare
Vem är Mas Media och vad har han gjort/lämnat? Kan inte hitta någon info på ATG. MM är efter en hingst som heter Green Dancer och längre kom jag inte på den tråden. Skulle gissa att den kanske är efter Northern Dancer men är det någon som vet säkert?
 
Hej!
Jag kanske kan hjälpa dig lite, tog fram uppgifter om honom när jag var intresserad av ett sto efter honom. Uppgifterna har jag fått från Dansk galopp.

Mas Media
brun, född 1982
e: Green Dancer
u: Miss Carina
ee: Nijinsky II
eu: Green Valley
ue: Caro
uu: Miss Pia

Mas Media har vunnit Prix Nanterre, Longcamp och är halvbror till Mendez (vinnare av grupp 1-löp) och pappa till championhingsten Linamix.

Mas Media är morfar till bl.a. Sheer Viking, vinnare av flying childrers stakes 1998.

Mas Medias avkommor har tillsammans vunnit över 10 miljoner kronor.
Några av hans avkommor är: Simmering, Icecolt, Media Legend, Meditation, Miss Media, Media Star, Lause's Hope (GB).

Jag har möjlighet att scanna in ett foto om du vill.

Hälsningar

HG
 
om du vill kolla ännu mera på hans härstamning så kolla på Del Mar Pedigree. Där kan du få tag på mycket fakta om härstamning.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 220
Senast: hollypolly
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 266
Senast: SiZo
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 684
Senast: Barbabelle
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 436

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp