Maskarna anfaller, hjälp tack!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Aip
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 838
A

Aip

De senaste dagarna har det börjat välla in konstiga mail med maskar i. Mitt virusprogram varnar och tar bort alla maskangripna filer som bifogas. Men det är väldigt tröttsamt och jag har aldrig fått sådana här konstiga mail tidigare.

Varför får jag det nu och hur ska jag göra för att stoppa dem att komma?

beror på vilka maskar det är och vilket virusprogram du har. De flesta program har en informationsfil om hur du tar bort ett specifikt virus. Ibland måste man ladda hem ett program som tar bort dem.

Gå in i programmets information om viruset och se vad som anges där.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 335
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 530
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: Jeps
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
809
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka