Maskerad på Dagis

KING88

Trådstartare
Min dotter ska snart ha höst maskerad på dagis med tema "Cirkus", å vad i hela friden klär man ut henne till?! Ända jag kommer på är clown, men om hon är det lär hon ju inte vara den ända!

Snälla hjälp mig nu med kostym tips :idea:

Sv: Maskerad på Dagis

Lindansarballerina, med jympadräkt tyllkjol och parasoll. Elefant, i gråå mysdress och nån låtsassnabel. Tiger, om du hittar nåt tigerrandigt tyg och kattöron.

Senast ändrad:
Sv: Maskerad på Dagis

Cirkusdirektör=frack, hög hatt, microfon tex.

Starke "mannen"= trikåer, leopardmönstrat skynke, hantlar i frigolit, svartmålade.

Trapetsartist/lindanserska= trikåer, tyllkjol, parasoll

cirkusdjur=lejon, tiger, elefant.... Ansiktsmålning, dress från tex firma som hyr ut/säljer maskeradkläder.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 906
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 739
Senast: CaisaCax
·
Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 433
Senast: tomte
·
Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 238
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka