Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Var inne och kikade på proppen för Cow&Ranch Nationals, Axvalla och får se att man ska
ha en " Maskeradpleasure".
Personligen tycker jag det låter riktigt roligt.
Vad tror ni? Har någon ridit detta förut?
Jag har sett en "Freestyle Pleasure" video på Wittelsburger för ett tag sen. Ganska kul idé. Den klassen hade varit på någon tävling i Sverige. Kul att få klä ut även för dem som inte tävlar reining.
Det var en sådan tävling på nationals och då var det ungdommarna som fixade det och undommar som red. jag var men och det var jätte kul men musiken var lite hög så jag skrämde livert ur min häst ( så det blev en snabb pleasure för alla) vinnaren var elvis och sedan kom jag jag och Ebba hade fixat ihop lite sponsor priser så alla som var med 13 st fick något fint ettan till sexan fick rosett och i till 3 fick en godis påse ( och jag lovar den var slut på kvällen)
Hundavel & Ras
Hej!
Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :)
Kan...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...
Kropp & Själ Jag har ett par äldre från Bose, med fantastisk brusreducering och de sitter inte(!) hårt. Tvärtom är de mjuka och bekväma, trycker inte...