Maskeradpleasure Axvalla

lakrits

Trådstartare
Var inne och kikade på proppen för Cow&Ranch Nationals, Axvalla och får se att man ska
ha en " Maskeradpleasure".
Personligen tycker jag det låter riktigt roligt.
Vad tror ni? Har någon ridit detta förut?

Vilka kommer vara med i klassen?

Sv: Maskeradpleasure Axvalla

Jag har sett en "Freestyle Pleasure" video på Wittelsburger för ett tag sen. Ganska kul idé. Den klassen hade varit på någon tävling i Sverige. Kul att få klä ut även för dem som inte tävlar reining.

Det var en sådan tävling på nationals och då var det ungdommarna som fixade det och undommar som red. jag var men och det var jätte kul men musiken var lite hög så jag skrämde livert ur min häst ( så det blev en snabb pleasure för alla) vinnaren var elvis och sedan kom jag :laugh: jag och Ebba hade fixat ihop lite sponsor priser så alla som var med 13 st fick något fint ettan till sexan fick rosett och i till 3 fick en godis påse ( och jag lovar den var slut på kvällen)

Skojsig att få ställa upp efs janne sa att de va paxan nivå . Men men vi dyker inte upp. För långt. Lycka till alla.

Hade jag haft en ridhäst igång i träning hade jag inte tvekat - jag hade deltagit med glädje!
Mer såna här klasser!

jag skall vara med!!!!! fast vet inte vad jag skall klä ut mig till ännu...*ler*

Liknande trådar

Samhälle Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka och känna, men spontant känner jag mig allt lite rånad, men kanske borde jag känna mig stolt... 2
Svar
36
· Visningar
3 382
Senast: Cambrie
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
751
Senast: Hajfisk
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
896
Senast: Squie
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan... 2
Svar
31
· Visningar
3 432
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka