Bukefalos 28 år!

Masktråden

Sv: Masktråden

Hehe nä förvisso, men ändå är det massor med masktrådar redan...

Tyckte det var smidigt innan!
 
Sv: Masktråden

För en tid sedan skickade jag pm till moderator Boj. Läs fråga och svar:

Boj skrev:
Roquepine skrev:
Hej.
Tidigare fanns det en nålad tråd om avmaskning. Varför togs den bort? Av frågor som dyker upp nu hade det kanske varit bra om du kan nåla den igen, för att inte fylla forumet med frågor som det redan finns svar på.

Nålningen togs bort pga att tråden ansågs bli lite av en privat svars tråd, vi provar ett tag utan nålning så får vi se hur det utvecklar sig.

Boj/moderator
 
Sv: Masktråden

Åhå, tack.

Undrar vad som menas med privat svars tråd.... alla har ju möjlighet att fråga och svara. Men ok, vi får väl se om det blir en nålad tråd igen eller inte då. Jag tycker som du!
 
Sv: Masktråden

Jag kan tänka mig att alla som frågar vill ha svar från just Madick eftersom hen är experten.
 
Sv: Masktråden

Jag kan tänka mig att alla som frågar vill ha svar från just Madick eftersom hen är experten.

Jo, fast alla FÅR ju svara o en del andra gör ju det också. Oavsett vem som svarar så tycker jag det verkar smidigare med en nålad tråd. Trodde det var "grejen" med nålade trådar när det är många frågor runt samma ämne?
 

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att bli tokig! Diskmaskinen diskar inte rent. Allting i övre korgen får en äcklig hinna med bös efter disken.. Jag har...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
5 073
Senast: Jeffery
·
Kultur Vilka födelsedagssånger finns det? Vet ni någon udda som inte så många kan? Jag känner till "ja må du leva", "happy birthday", "med en...
Svar
18
· Visningar
1 126
Kropp & Själ Hej! Nu har jag kommit dit jag hoppades slippa, botox. Har provat allt som finns att tillgå inom läkemedelsbehandling och profylax för...
2
Svar
22
· Visningar
1 223
Senast: Coop
·
Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 101
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp