massage för husbehov..gbg

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare blondie1989
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 711
B

blondie1989

jag har börjar intressera mig för massage för häst...och skulle vilja lära mig mer om det...perfekt vore en kurs i hästmassage för husbehov där jag kan lära mig massera min häst själv mellan gångerna jag anlitar en dipl.massör....så nu undrar jag om ni vet om det finns såna kurser här i göteborgstrakten?

Axelssons har kurser i Göteborg. Jag kan rekommendera introduktionskursen i hästmassage. Den är på en helg (tror jag) och efter den kan du massera din häst till husbehov.

Liknande trådar

Hästvård Jag skulle vilje gå en kurs om hovvård. Inte för att jag vill ersätta min hovslagare eller för att jag vill bli hovslagare själv, utan...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: BoYo
·
Hästvård Jag har i flera år funderat på att testa kula i livmodern till Nelly, och frågade veterinären idag kring pris osv. Men jag skulle gärna...
Svar
1
· Visningar
307
Senast: MiniLi
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 375
Senast: Kilauea
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 232
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31