Massagedyna

Philosophia

Trådstartare
Jag har varit väldigt stel i axlar och rygg på sista tiden och och har funderat på en elektrisk massagedyna som man kan ha i bilen och i fåtöljen hemma/på jobbet. Är det en illusion att tro att det går att hitta något som inte är skräp?

OBH Nordica har bra. Det är inte jämförbart med en riktigt massagefåtölj eller för den delen en massör, men det får upp blodcirkulation och värme behagligt :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
259
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 252
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
195
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 869
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Fri tillgång på torrfoder?
  • Uppdateringstråd 31